?

Log in

01 October 2005 @ 06:13 pm
Hey philip i really like ur song..its pretty flippin awesome!! but yea i have this sweet lil rythm made up..idk ill show it to yenz later..i really wanna get jlb startd again...kinda mak me sad but w/e!! anyways i gotta slpit catch yall on the flip side!!
 
 
Current Mood: lovedloved
Current Music: ThE cD r.J. mAdE mE!! :)
 
 
01 August 2005 @ 12:37 pm
I have almost finished a song that i have been working on for like the whole summer. This song is an expression of things that God has taught to me this summer regarding several different things.


Only You
Verse 1: Surrounded by your grace
To see your holy face
Is something that i've longed for
Now my world is closing in
I cannot do this on my own
Lord i need your help
Chords to that are: Bsus, C#m, D#m, A2, D2

Chorus: Deliver me, Rescue me
From all my sin
Cause only ou know where i have been
Chords are: E, E9th fret E12 Fret, E7th fret(i know it's wierd but, i can show yall later)

Verse 2(chords same): I sit here now, broken on my knees
Lord i give to you my everything
My world is closing in
Help me to rely on faith
And not my feelings

Chorus


Bridge: I am still working on that but i will have that on here as soon as i have it done!
Hope yall like it. OUT!
Philly G
 
 
Current Mood: calmcalm
Current Music: Todd Agnew
 
 
30 July 2005 @ 09:10 pm
hey yall its been a while since been on here and actually had time to post! lol im really excited about playing wednesday night! im gettin new strings on both of my guitars s0o0o thats gonna b good..i wont hve to like re tune m guitar after like every strum! haha well kenzie is here and we want macaroni...s0o0o catch yenz lata~
 
 
Current Mood: quixotic<<Whats that?!
Current Music: Chicago soundtrack < haha
 
 
29 July 2005 @ 02:00 pm
Hey Jimmy L Banders!
Since we are playing wed. night, i am assuming we want to practice sunday afternoon. Jim is going to be there all day. he said we will most likely reherse the whole service. The question is however, can you practice sunday afternoon? I know i can. Hope yall are having a good day. OUT!
Philly G
 
 
Current Mood: tiredtired
Current Music: Third Day- Love Song
 
 
24 July 2005 @ 02:26 pm
Hey band. How about a pool party at Alicia`s house. It would be me, Alicia, Philip, and Kenzie. Sound good? OKay.
 
 
 
16 July 2005 @ 09:42 am
Woot...
Our band is learning Green Day. Philip, I think I`m going to get Roman to help you with Green Day bass stuff. Dang, my fingertips hurt :(. Alright, we`re all going to see a movie you few people who read this.

July, 16
3:45p
Northgate 6 (Across from Home Depot)
Charlie and the Chocolate Factory

As far as I know it`s just me, Philip, Claire and Melanie. Kenzie and Marissa might go though.
Woot...
 
 
Current Mood: thirstythirsty
Current Music: Holiday- Green Day
 
 
14 July 2005 @ 06:07 pm
Well, after 2 days of hard and grueling work (ha ha), we finally got Jim's office and the youth storage closet cleaned and re-organized. It was kinda hard but it was fun getting to hang out with you guys! BTW, just a possiblity, but do we want to get a group together to a movie or do something saturday? Just a suggestion, we'll talk about it later. Take it easy!
Philly G
 
 
Current Mood: draineddrained
Current Music: 90.1 Air 1
 
 
11 July 2005 @ 10:10 pm
Well guys, it's cool that we have a band website now! I am really tired so i think i might hit the sack a lil early.I am going to go to the YMCA tomorrow so i can work out and get buff for baseball and basketball ! lol j/k but ya then after the y, the church to help jim. C yall later! BTW, Bobby Abreu hit like 24 home runs in 1 round of an all star game, that is a record and not to mention beastly!!!! OUT!
Philly G
 
 
Current Music: David Crowder- Can you hear us?
 
 
11 July 2005 @ 08:19 pm
Hey guys, wat's going on? Well i am just sitting here typing and watching the home run derby. I hope Andruw Jones wins b/c he plays for the Braves! GO BRAVES! Well i just wanted to drop in and say hey and that i hope to see yall there at 9am to help jim tomorrow. Out!
Philly G
PS- Panama '05 was awesome! Thanks Jim Lewis (and everyone else who went)
PS#2- YODA IS A BEAST!!!!
 
 
11 July 2005 @ 12:58 pm
Hey guys, do you want to have practice on Wednesday around 3? We could just hang out when we get done or watch a movie beforehand. We could also do lunch. I vote on NO PIZZA! Anyhow, call me band geeks.
 
 
Current Mood: boredbored
Current Music: Sugar We`re Going Down- Fall Out Boy